مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 08:522022-07-30پزشكي

آمادگی اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان راز و جرگلان در برابر وقوع سیلاب


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان گفت: اقدامات پیش بینی شده با دو محوریت افزایش آمادگی برای خدمت رسانی و همچنین افزایش ایمنی مراکز و حفظ سلامت کارکنان در صورت بروز هرگونه سانحه احتمالی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید عرفان حاتمی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص هشدار نارنجی هواشناسی و ورود موج بارشی جدید به استان و شهرستان رازو جرگلان، موارد لازم در زمینه تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی لازم به مراکز اعلام و آمادگی لازم ایجاد شده است و تمامی مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های اورژانس، هم اکنون در آمادگی کامل بوده و اقدامات و امکانات لازم برای خدمت رسانی پیش بینی شده است.

وی گفت: اقدامات پیش بینی شده با دو محوریت افزایش آمادگی برای خدمت رسانی و همچنین افزایش ایمنی مراکز و حفظ سلامت کارکنان در صورت بروز هرگونه سانحه احتمالی صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان افزود: وضعیت مراکز بهداشتی و تسهیلات زایمانی در زمینه ارائه خدمات سلامت، تجهیزات و امکانات موردنیاز و سطح ایمنی، به ویژه ارائه خدمت به مادران باردار، طی روزهای اخیر به صورت منظم در حال رصد و پایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان راز و جرگلان در برابر وقوع سیلاب

آمادگی اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان راز و جرگلان در برابر وقوع سیلاب