مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:372022-07-30سياسي

عضو مجلس خبرگان: نباید با فضاسازی تبلیغاتی از عفاف و حجاب کوتاه بیاییم


امام حسین (ع) از همه چیز و حتی طفل شیرخواره خود در راه خدا گذشت، ما نیز باید در مجالس سیدالشهداء (ع)، مقاومت در اجرای قوانین فرهنگی، اقتصادی، - امام حسین (ع) از همه چیز و حتی طفل شیرخواره خود در راه خدا گذشت، ما نیز باید در مجالس سیدالشهداء (ع)، مقاومت در اجرای قوانین فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و فداکاری در راه دین خدا را بیاموزیم و بر آن پای بفشاریم.

آیت الله اراکی با تصریح بر اینکه درس عاشورا درس مقاومت و ایستادگی بر اصول است، گفت: هویت جامعه اسلامی ما، هویت علوی، فاطمی، حسینی و مهدوی است؛ از این رو نباید با فضاسازی تبلیغاتی، از دین و اجرای قوانین الهی مانند عفاف و حجاب کوتاه بیاییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دفتر آیت الله اراکی، وی در جمع مردم شهر مقدس قم با اشاره به لزوم معرفت افزایی شیعیان آل محمد (ص) نسبت به ائمه هدی (ع) اظهار کرد: بزرگ ترین جریان تاریخ ساز بشر، جریانی است که امیرالمومنین (ع) و حسنین (ع) به راه انداختند و البته ائمه دیگر نیز آن را پیگیری کردند.

وی افزود: باید دانست کار ائمه (ع) در طول تاریخ نه صرفا اتفاق و تصادف، بلکه بر اساس سنت های الهی بوده و قیام سیدالشهداء (ع) نیز بر همین اساس نیازمند تبیین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان: نباید با فضاسازی تبلیغاتی از عفاف و حجاب کوتاه بیاییم

عضو مجلس خبرگان: نباید با فضاسازی تبلیغاتی از عفاف و حجاب کوتاه بیاییم