مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:372022-07-30اقتصادي

رفع مشکلات «شهرک صنعتی لیا» نیازمند توجه مسئولان است


مدیرعامل «شهرک صنعتی لیا» آسفالت خیابان اصلی، رفع کمبود آب و اصلاح دوربرگردان موجود در مسیر شهرک صنعتی را ضروری و نیازمند توجه مسئولان و نمایندگان مجلس دانست.

- محمدرضا محمدحسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به انعقاد 593 قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و فعال بودن حدود 70 درصد این واحدها اظهار کرد: 368 واحد دارای پروانه بهره برداری هستند و مابقی واحدها در حال ساخت و نصب ماشین آلات بوده و برخی هم راکد هستند که مشکلاتی همچون نقدینگی، مواد اولیه و .

دارند.

وی فعالیت واحدهای شهرک صنعتی لیا را در زمینه های تولیدات فلزی، شیمایی، سلولوزی و غذایی ذکر و با اشاره به مهم ترین چالش های واحدهای صنعتی مبنی بر فرسوده شدن آسفالت معابر به ویژه خیابان اصلی افزود: با نمایندگان مجلس  و معاونت امور اقتصادی استاندار قزوین در زمینه روکش آسفالت صحبت و رایزنی شده و مقرر شده به صورت مشارکتی، این امر تحقق یابد.

مدیرعامل شهرک صنعتی لیا با بیان اینکه حدود 3 درصد ارزش افزوده واحدهای صنعتی به حساب شهرداری واریز می شود، ادامه داد: درخواست شده است که یک درصد از این ارزش افزوده به حساب شرکت شهرک های صنعتی واریز شود تا برای زیرساخت ها و امور دیگر شهرک صنعتی لیا هزینه شود که پیگیری هایی از سوی نمایندگان مجلس صورت گرفته اما هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات «شهرک صنعتی لیا» نیازمند توجه مسئولان است

رفع مشکلات «شهرک صنعتی لیا» نیازمند توجه مسئولان است