مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:522022-07-30اجتماعي

بازسازی پله برقی های فرسوده شهر تهران


برخی از مخاطبان «فارس من» خواستار بازسازی پله برقی های فرسوده شهر تهران شدند و مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه این موضوع را مدام پیگیری و رصد می کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، برخی از مخاطبان فارس من خواستار بازسازی پله برقی های فرسوده شهر تهران شدند.

مخاطبان با راه اندازی کمپینی اعلام کردند: با توجه به پیگیری ها و خبری شدن موضوع پله برقی های فرسوده، همچنان شاهد خرابی پله برقی های سطح شهر تهران به خصوص مکان های پرترددی نظیر بی آرتی و مترو هستیم که با توجه این خرابی ها شاهد این هستیم که مردم از عرض خیابان رد می شوند که خود ایجاد تصادفات خیابانی و ترافیک شده است که بایدسریعا رسیدگی شود.

مهدی شایسته مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پاسخ به این پرسش اظهارداشت:1118 پله برقی در ناوگان متروی تهران و خط 5 که پایتخت را به کلان شهر کرج متصل می کند، داریم و در خصوص عملکرد این پله برقی ها توسط ناظران به صورت روزانه گزارش می گیریم که کدام پله برقی ها در کدام ایستگاه دچار نقص فنی شده است .

وی ادامه داد: برخی از پله برقی ها نیازمند قطعه جدید و برخی هم نیازمند اورهال و بهسازی هستند.

بر اساس آخرین وضعیت از میزان خرابی ها، روز گذشته 10 پله برقی از در طول روز از مدار خارج شده بود و الباقی پله برقی ها فعال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی پله برقی های فرسوده شهر تهران

بازسازی پله برقی های فرسوده شهر تهران