مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:172022-07-30اجتماعي

پیش بینی بارش های رگباری برای بعدازظهر و شب در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز همچنان بارش ها به خصوص در ساعات بعدازظهر و شب در سطح استان پیش بینی می شود و بیشترین شدت بارش برای کوهرنگ، - معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت:  امروز همچنان بارش ها به خصوص در ساعات بعدازظهر و شب در سطح استان پیش بینی می شود و بیشترین شدت بارش برای کوهرنگ، غرب اردل، بخش هایی از لردگان، خانمیرزا، بن، سامان، کیار و بروجن خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آبگرفتگی گسترده، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و وزش باد شدید در برخی از ساعات انتظار می رود.

وی با اشاره به برقراری تمامی هشدارهای هواشناسی، افزود: امروز نسبت به دیروز کمی از شدت بارش ها کاسته می شود اما همچنان بارش های هم رفتی و مناسبی در استان خواهیم داشت.

نوروزی اضافه کرد: برای روز یکشنبه انتظار داریم بارش ها محدود تر و ضعیف تر شود با این حال برای منطقه کوهرنگ بارش ها از شدت بیشتری برخوردار است.

وی عنوان کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق استان به ویژه نیمه جنوبی و غربی بارش پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس الگوهای هواشناسی، برای روزهای چهارشنبه و پنج شنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های رگباری برای بعدازظهر و شب در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی بارش های رگباری برای بعدازظهر و شب در چهارمحال و بختیاری