مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:272022-07-30سياسي

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در 45 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ایام ماه محرم در بقاع متبرکه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دهه اول ماه محرم به نام امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است، گفت: امام حسین فرمود هدف از قیامم اصلاح امت جدم و پدرم و امر به معروف و نهی از منکر بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از اصحاب رسانه درخواست دارم در ماه محرم فریضه امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار قرار دهند چرا که  دشمن وارد شبیه خون فرهنگی شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در این ایام پاسخ گویی به شبهات دینی و منکراتی مانند سگ گردانی، بی حجابی و کشف حجاب، سوء استفاده از بیت المال، رشوه و اختلاس و سوء مدیریت برخی مدیران پرداخته شود.

این مسئول در خصوص برنامه های ماه محرم گفت: در دو دهه ماه محرم برنامه ای تحت عنوان بصیرت عاشورایی برگزار می شود که در 45 بقعه متبرکه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی با حضور 23 روحانی اعزامی از قم و 5 مبلغ بومی استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هیات های مذهبی پویا که در برگزاری دهه اول ماه محرم همکاری دارند به لحاظ هزینه ای مورد کمک قرار می گیرند، گفت:  225 بقعه متبرکه در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در 45 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در 45 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد