مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:372022-07-30سياسي

عصبانیت روزنامه دولت از پزشکیان: محبوبیت رییسی 70 درصد بود


پزشکیان در شرایطی از پیروز نشدن احتمالی آیت الله رییسی در انتخابات سخن گفته است که نظرسنجی های همان زمان نیز نشان می داد حتی حضور و حمایت شاخص ترین افراد جناح اصلاح طلب مانند محمد خاتمی و حسن روحانی تأثیر عکس داشته و به عدم اقبال مردم به نامزد حمایت شده ختم می شد.

- عصبانیت روزنامه دولت از پزشکیان: محبوبیت رییسی 70 درصد بود پزشکیان در شرایطی از پیروز نشدن احتمالی آیت الله رییسی در انتخابات سخن گفته است که نظرسنجی های همان زمان نیز نشان می داد حتی حضور و حمایت شاخص ترین افراد جناح اصلاح طلب مانند محمد خاتمی و حسن روحانی تأثیر عکس داشته و به عدم اقبال مردم به نامزد حمایت شده ختم می شد.

روزنامه ایران نوشت: مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات و نماینده مجلس مدعی شده است در صورتی که انتخابات 1400 رقابتی بود آقای رییسی به ریاست جمهوری نمی رسید.

وی در حالی از عدم رقابتی بودن انتخابات گفته است که عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی دولت پیشین و همچنین محسن مهرعلیزاده استاندار دولت روحانی و معاون رییس جمهور در دولت اصلاحات جریان اصلاح طلب و بانیان وضع موجود را در انتخابات ریاست جمهوری نمایندگی می کردند.

پزشکیان در شرایطی از پیروز نشدن احتمالی آیت الله رییسی در انتخابات سخن گفته است که نظرسنجی های همان زمان نیز نشان می داد حتی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت روزنامه دولت از پزشکیان: محبوبیت رییسی 70 درصد بود

عصبانیت روزنامه دولت از پزشکیان: محبوبیت رییسی 70 درصد بود