مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:372022-07-30اجتماعي

خداحافظی 2 روستا با مدارسه کانکسی در فاریاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فاریاب، سیدحسام الدین حسینی سرپرست فرمانداری فاریاب از کلنگ زنی احداث جهت جایگزین کردن دو مدرسه کانکسی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تلاش می کنیم تا همزمان با دهه فجر این دو واحد را تحویل آموزش و پرورش دهیم تا دانش آموزان فاریابی بتوانند در فضایی سالم و مستحکم و با انگیزه تحصیل کرده و اسباب افتخار کشور باشند.

وی افزود: در مناطق روستایی و محروم این شهرستان طرح های توسعه ای در ابعاد مختلف در حال اجراست که یکی از این طرح ها کلنگ زنی این دو واحد آموزشی روستایی است و در تلاش هستیم کار کلنگ زنی کار احداث 6 مدرسه دیگر را جهت برچیدن مدارس کانکسی و کپری برای جایگزینی مدارس ایمن و بانشاط جهت ترغیب و تشویق بیشتر دانش آموزان این مناطق به امر تحصیل به زودی انجام دهیم.

   سرپرست فرمانداری فاریاب گفت: فاصله وضع موجود آموزش وپرورش در جنوب کرمان با وضع مطلوب و استاندارد بسیار فاحش هست که انتظار می رود در دولت مردمی این فاصله کمتر شود که قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

حسینی با اشاره به وضع موجود فضای آموزشی شهرستان فاریاب و پایین بودن عدالت آموزشی در این شهرستان بیان داشت: قریب به 10 مدرسه کانکسی یا کپری، 11 مدرسه نیاز به توسعه، 8 مدرسه نیاز به ساختمان جدید و همچنین نبود مدراس خاص و عدم برگزاری آزمون کنکور در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی 2 روستا با مدارسه کانکسی در فاریاب

خداحافظی 2 روستا با مدارسه کانکسی در فاریاب