مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 11:072022-07-30اجتماعي

دهیار بارده: تجهیزات بیاورید، هزینه اش را پرداخت می کنیم


تقاضا می شود دستگاه های تخلیه فاضلاب به روستای بارده وارد شوند و دهیاری بارده آمادگی دارد هر هزینه ای که دستگاه ها دارند پرداخت کند تا زودتر گل از منزل مردم خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز در خصوص آخرین وضعیت روستای سیل زده بارده از توابع شهرستان بن روند امدادرسانی از مسئولان مربوطه پیگیری شد.

خسرو کیانی گفت: با توجه به اینکه بارندگی ها تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و شرایط اضطراری است تمام نیروهای مدیریت بحران در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تمام نقاط استان رصد شده بارندگی ها به اکثر نقاط استان خسارت وارد کرده اما خسارت جانی نبوده است.

دستگاه بیاورید، هزینه اش را پرداخت می کنیم رضا چمیده گفت: مهم ترین کمبود در روستای بارده دستگاه لجن کش است که در استان به شدت کمبود این دستگاه را داریم و به جای آن می توان از ماشین های تخلیه چاه فاضلاب برای تخلیه گل منازل استفاده کرد.

دهیار روستای بارده افزود: تقاضا می شود دستگاه های تخلیه فاضلاب به روستای بارده وارد شوند و دهیاری بارده آمادگی دارد هر هزینه ای که دستگاه ها دارند پرداخت کند تا زودتر گل از منزل مردم خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیار بارده: تجهیزات بیاورید، هزینه اش را پرداخت می کنیم

دهیار بارده: تجهیزات بیاورید، هزینه اش را پرداخت می کنیم