مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 11:172022-07-30سياسي

نقشه راه کارآفرینی و اشتغال زایی توجه به حوزه دانش بنیان است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه صیانت از نیروی کار باید در اولویت باشد، گفت: نقشه راه کارآفرینی و اشتغال زایی توجه به حوزه دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی باقری صبح امروز در کارگاه آموزشی نحوه تنظیم لوایح دیوان و قوانین و مقررات کار با اشاره به اینکه حجم کار در برخی از شهرستان ها بسیار بالاست و نیاز به رسیدگی بیشتری دارند، بیان کرد: آراء دیوان عدالت اداری سریعا اجرا یا پیگیری شود.

وی با اعلام اینکه حوزه روابط کار و بازرسی کار بسیار مهم و تاثیر گذارند و همکاران زحمت زیادی می کشند، تصریح کرد: ضریب خطا در صدور آراء در هیئت ها بسیار پایین است که نشان از دقت کار دارد و تمام تلاش ما بر این است تا کارکنان با آرامش خدمت رسانی کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه سازش در دعاوی به همراه ایجاد رضایتمندی مدنظر باشد، ادامه داد: زمان رسیدگی در هیئت ها باید کاهش یابد و در انشاء آراء قوانین و مقررات و دستورالعمل ها مد نظر قرار گیرد و دقت لازم با توجه به اینکه پای مردم در میان است صورت گیرد.

باقری وضعیت استان مازندران را در حوزه روابط کار مطلوب دانست و گفت: درصد نقض آراء هیئت های حل اختلاف این اداره کل توسط دیوان بسیار پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه کارآفرینی و اشتغال زایی توجه به حوزه دانش بنیان است

نقشه راه کارآفرینی و اشتغال زایی توجه به حوزه دانش بنیان است