مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 11:522022-07-30بين الملل

آشوبگران حامی صدر دوباره بغداد را متشنج کردند +عکس و فیلم


بغداد امروز (شنبه) نیز شاهد تظاهرات است.

تجمع حامیان صدر در ورودی منطقه سبز با ایستادگی پلیس برای عدم ورود به این منطقه دیپلماتیک روبه رو شده و فضای بغداد در حالیکه قرار بود جلسه پارلمان برگزار شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه کارشکنی در روند سیاسی عراق، جریان صدر امروز شنبه با لشگرکشی خیابانی، طرفدارانش را در حوالی میدان تحریر و مقابل ورودی منطقه سبز بغداد جمع کرده است.

احزاب سیاسی در عراق امروز منتظر برگزاری جلسه پارلمان برای آغاز روند سیاسی جدید بودند، اما جریان صدر دوباره در اقدامی خلاف قانون، طرفدارانش را به تظاهرات دعوت و فضای بغداد را متشنج و آشوب زده کرده است.

  طرفداران جریان صدر از دیروز فراخوان تظاهرات را در فضای مجازی بارها بازنشر کردند تا امروز شنبه مقابل ورودی منطقه سبز برگزار شود.

به رغم بستن پل ها و مسیرهای منتهی به میدان تحریر و ورودی منطقه سبز در مرکز پایتخت عراق، آشوبگران حامی مقتدی صدر امروز (شنبه) تهدید کردند که وارد منطقه الخضراء (سبز) خواهند شد.

بر اساس گزارش شفق نیوز ، طرفداران جریان صدر از موانع بتنی گذاشته شده بر روی پل الجمهوریه (منتهی به منطقه سبز) هم عبور کردند و برخی از آنها را نیز کنار زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوبگران حامی صدر دوباره بغداد را متشنج کردند +عکس و فیلم

آشوبگران حامی صدر دوباره بغداد را متشنج کردند +عکس و فیلم