مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 12:022022-07-30سياسي

قرارگاه رسانه ای در کشور تشکیل می شود


مسوول سازمان بسیج رسانه کشور از تشکیل قرارگاه رسانه ای در سطح کشور خبر داد و گفت: کاروان و قرارگاه رسانه ای با محوریت صدا و سیما با عنوان سفیران حاج قاسم در راستای امید بخشی در سطح کشور انجام می شود که هدفش باز تعریف دستاوردهای انقلاب اسلامی در این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس محمدیان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در سالن اجتماعات صدا و سیما این استان با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه یکی از سازمان های قشری مهم در سطح کشور است، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه یکی از کارآمدترین رده های قشری از لحاظ کمی و کیفی در سطح بسیج است که باید به آن توجه شود.

  وی با تاکید بر لزوم توجه رسانه های کشور به منویات مقام معظم رهبری گفت: در راستای منویات ایشان بسیج رسانه حداکثر بهره برای خدمت به انقلاب را برده و این روند ادامه دار خواهد بود.

  مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور یکی از خواسته های مهم انقلاب را رسانه و صدا و سیما دانست و بیان کرد:  مرجعیت افکار عمومی در کشور رسانه بوده و باید پیوند این مرجعیت با محوریت صدا و سیما در سطح کشور انجام شود.

  محمدیان از تشکیل قرارگاه رسانه ای در سطح کشور خبر داد و افزود: کاروان و قرارگاه رسانه ای با محوریت صدا و سیما با عنوان سفیران حاج قاسم در راستای امید بخشی در سطح کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه رسانه ای در کشور تشکیل می شود

قرارگاه رسانه ای در کشور تشکیل می شود