مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 12:072022-07-30اجتماعي

رفع 80 درصدی آبگرفتگی های معابر تهران


رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: بیش از 80 درصد آبگرفتگی های شب گذشته و صبح امروز رفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، پدرام قودجانی رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه نقاط آبگیر را با کمک شرکت کنترل ترافیک ، آتش نشانی و 137 به صورت مستمر بررسی  و نقاط مختلف  پرخطر را اطلاع رسانی کردیم و شهروندان نیز برای گرفتن خدمات با سامانه 125 تماس گرفتند؛ گفت: آخرین اطلاعات حاکی از این است که در اتوبان های حکیم و همت آبگرفتی رفع شده و آبگرفتگی تونل آرش نیز در حال رفع شدن است.

همچنین در کانال آریافر  در محدوده جلال آل احمد، سطح آب تا 2.

5 متر بالا آمده بود و هماهنگی هایی انجام شد تا کامیون های لجن کش سازمان مدیریت پسماند برای تخلیه آب به این نقطه اعزام شوند.

  وی میدان صنعت، خیابان ولیعصر (عج)، بزرگراه چمران و خیابان شهید عراقی را از دیگر نقاطی عنوان کرد که دچار آبگرفتگی شده بودند و یادآور شد: مناطق شمالی تهران بیشترین آبگرفتگی و نقاط مرکزی کمترین آبگرفتگی را داشتند.

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بیان داشت: در نقاط گلوگاهی مناطق جنوبی هم آبگرفتگی هایی گزارش شده است؛ اما در مجموع بالغ بر 80 درصد آبگرفتگی های شب گذشته و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع 80 درصدی آبگرفتگی های معابر تهران

رفع 80 درصدی آبگرفتگی های معابر تهران