مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 12:222022-07-30دانش

شتاب دهنده آیکن (ICAN) دانش بنیان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اخذ مجوز شتاب دهی از سوی پارک فناوری پردیس، شتاب دهنده آیکن در تیر ماه 1401 از سوی کارگروه ارزیابی شرکت ها و موسسات دانش بنیان، - پس از اخذ مجوز شتاب دهی از سوی پارک فناوری پردیس، شتاب دهنده آیکن در تیر ماه 1401 به عنوان شتاب دهنده دانش بنیان مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اخذ مجوز شتاب دهی از سوی پارک فناوری پردیس، شتاب دهنده آیکن در تیر ماه 1401 از سوی کارگروه ارزیابی شرکت ها و موسسات دانش بنیان، با عنوان شرکت ایده کاوان نوآور در حوزه خدمات تجاری سازی به عنوان شتاب دهنده دانش بنیان مورد تایید قرار گرفته است.

در دنیای پرشتاب کنونی، صاحبان ایده های فناورانه به ویژه استارتاپ های فعال در حوزه فناوری های سخت (Hard-Tech) بخش زیادی از زمان و سرمایه های اولیه خود را صرف ایجاد امکانات مورد نیاز برای توسعه فناوری خود می نمایند.

شتاب دهنده ICAN با فراهم آوردن امکانات زیرساختی (آزمایشگاهی و کارگاهی) و همچنین حمایت های مالی، مشاوره های فنی و کسب و کار از ایده های نوآورانه، توانسته است هزینه راه اندازی یک کسب و کار نوپا را به حداقل رسانده و با افزایش شانس بقای استارتاپ ها، مسیر لازم برای ورود ایده به بازار را هموارتر سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب دهنده آیکن (ICAN) دانش بنیان شد

شتاب دهنده آیکن (ICAN) دانش بنیان شد