مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 13:172022-07-30سياسي

نماینده مجلس: روحانی حتی در هنگام سیل نیز سفر کیش را ترک نکرد


روحانی هیچ وقت از جایش برای هیچ کاری تکان نمی خورد و اگر حادثه ای هم اتفاق می افتاد، سفر جزیره کیش آقای روحانی ترک نمی شد.

- علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به خدمات رسانی مسئولان به سیل زدگان در روزهای اخیر و انتقاداتی که اصلاح طلبان و حامیان دولت به این عملکرد مسئولان دارند، گفت: در دولت قبل هرگاه سیل یا زلزله ای اتفاق می افتاد، یک مصیبت ما، حادثه رخ داده بود و مصیبت بزرگتر ما بی توجهی و بی خیالی مسئولان نسبت به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی.

وی افزود: ما همیشه نگران بودیم که رییس دولت قبل یک وقت زخم بستر نگیرد، چرا که هیچ وقت از جایش برای هیچ کاری تکان نمی خورد و اگر حادثه ای هم اتفاق می افتاد، سفر جزیره کیش آقای روحانی ترک نمی شد.

  نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دولت قبل فقط این گروه های جهادی بودند که به داد مردم می رسیدند و امیدی به مسئولان دولتی برای خدمت به مردم نبود.

یکبار هم که آقای جهانگیری در میان مردم زلزله زده حضور یافت، با کفش به روی فرش چادر زلزله زدگان رفت و اینگونه در میان مردم حاضر شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: آقای روحانی هم اگر در میان آسیب دیدگاه از بلایای طبیعی حاضر می شد، با خودروی مدل بالای خارجی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: روحانی حتی در هنگام سیل نیز سفر کیش را ترک نکرد

نماینده مجلس: روحانی حتی در هنگام سیل نیز سفر کیش را ترک نکرد