مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 13:372022-07-30اجتماعي

پلیس راهور: مسیرهای این 6 استان به دلیل سیل مسدود است


ترافیک در جاده های هراز و فیروزکوه روان و در آزادراه قزوین - کرج محدوده گلشهر و جاده شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس سنگین گزارش شده است.

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور اعلام کرد: برخی مسیرهای اصلی کشور در 6 استان و 15 مسیر مواصلاتی در پی وقوع سیل همچنان مسدود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت مسیرهای مسدود شده در پی وقوع سیل به خبرنگاران گفت: اکنون آزادراه تهران-شمال و کرج-چالوس، محور کن-امام زاده داود، مسیر شهداد-نهبندان، رفسنجان-انار، بابک-انار، انار-یزد، انار - مهریز در استان کرمان، سی سخت-پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد، محور پادنا-بیده در استان اصفهان، محور ایرانشهر-خیرآباد، ایرانشهر-مهرستان، دلگان-ایرانشهر و دلگان-زهکلوت در استان سیستان و بلوچستان همچنان مسدود است همچنین نزدیک به 15 مسیر فرعی در استان های جنوب شرقی مسدود است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در برخی مسیرهای کشور افزود: ترافیک در جاده های هراز و فیروزکوه روان و در آزادراه قزوین - کرج محدوده گلشهر و جاده شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور ادامه داد: براساس اعلام سازمان هواشناسی ادامه بارش باران در برخی جاده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور: مسیرهای این 6 استان به دلیل سیل مسدود است

پلیس راهور: مسیرهای این 6 استان به دلیل سیل مسدود است