مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:322022-07-30سياسي

پرونده «کینگ مانی» به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شد +فیلم


در پی دستور رییس کل دادگستری استان تهران پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ مانی» جهت رسیدگی به یکی از شعب مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شد.

-   شکات پرونده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از رییس کل دادگستری استان تهران درخواست کردند تا در فرایند شناسایی و تعیین تکلیف اموال تسریع صورت گیرد.

القاصی در همین زمینه ضمن تماس با حجت بهشتی، سرپرست مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دستور داد تا در اسرع وقت پرونده کثیرالشاکی موسوم به کینگ مانی به منظور رسیدگی به یکی از شعب ویژه مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی ارجاع شود.

رییس کل دادگستری استان تهران همچنین خطاب به سرپرست مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تاکید کرد تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و تعیین تکلیف اموال متهمان در چارچوب قوانین و مقررات اقدام شود.

در پی دستور رییس کل دادگستری استان تهران، پرونده کثیرالشاکی کینگ مانی جهت رسیدگی به یکی از شعب ویژه مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی ارجاع شد.

گفتنی است؛ پرونده موسوم به کینگ مانی در شمول پرونده های کثیرالشاکی تلقی شده است که چهار هزار شاکی دارد و در حدود چهار هزار میلیارد تومان مورد ادعای شکات پرونده قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده «کینگ مانی» به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شد +فیلم

پرونده «کینگ مانی» به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شد +فیلم