مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:322022-07-30اقتصادي

فعال شدن 44 واحد صنعتی راکد در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه زنجان جزو استان هایی است که کمترین ارجاع مصوبات را به کارگروه ملی داشته است، اظهار کرد: طی این مدت فقط پنج مورد از مصوبات به دلیل داشتن سابقه ملی به این کارگروه ارجاع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تشریح وضعیت صنعتی استان، افزود: زنجان قطب تولید سرب و روی و یکی از پیشروهای تولید انواع ترانسفورماتور، توزیع برق قدرت و همچنین تولیدات انواع مواد شوینده محسوب می شود.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت طرح های صنعتی مهم که از آغاز کار دولت سیزدهم فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: کاغذ سازی اشراق، صنایع چاپ و بسته بندی مینو از جمله طرح های در دست اجرا است.

فغفوری با تاکید بر اینکه مسؤولان ارشد استان اجرای طرح های صنعتی را با ویژگی های خاص از جمله رعایت مسائل مربوط محیط زیستی در دستور کار قرار داده اند، ادامه داد: طرح توسعه راشا کاسپین، سرجین بافت، طرح توسعه نیک ریس، دارو پدیده شیمی غرب، پدیده شیمی جم، مهریز ابهر، فولاد آسین ابهر، مجتمع فولاد البرز غرب، مجتمع صنایع غذایی کلیوس و دیگر پروژه ها از جمله پروژه هایی است که با شرایط خاص در حال آماده شدن برای فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن 44 واحد صنعتی راکد در زنجان

فعال شدن 44 واحد صنعتی راکد در زنجان