مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:422022-07-30اقتصادي

تخریب 20 دوربین ثبت تخلف توسط قاچاقچیان در قم


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ ای استان قم با بیان اینکه 70 دوربین ثبت تخلف در استان وجود دارد که 11 دستگاه از آن ها استفاده می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین زنجیرانی فراهانی ظهر امروز در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در کمیسیون ماده 12 با بارنامه های صوری برخورد می کنیم، اظهار کرد: در حوزه بارنامه های صوری با دو نوع تخلف مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در نوع اول راننده پیش از 12 ساعت به مقصد رسیده و بارنامه را باطل می کند، عنوان کرد: دومین تخلف نیز این است که بارنامه چاپ شده با بارنامه الکترونیک متفاوت است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ ای استان قم ادامه داد: راهکاری مناسب برای مقابله با این تخلفات این است که با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سیستم سوخت گیری با سیستم بارگیری هماهنگ شده و مطابق مسیر سوخت گیری، تخلف شناسایی و کشف شود.

وی با اشاره به اینکه چند راهکار مقابله ای دیگر نیز وجود دارد که جزو پروژه های زمان بر هستند، مطرح کرد: تمام فرآیند اعلام بار در استان درحال مجازی شدن است.

زنجیرانی فراهانی افزود: متاسفانه برخی از صاحبان سرمایه به دلیل شفافیت اطلاعات حاصل از مجازی شدن این فرآیند، در این راستا مقاومت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 20 دوربین ثبت تخلف توسط قاچاقچیان در قم

تخریب 20 دوربین ثبت تخلف توسط قاچاقچیان در قم