مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 15:172022-07-30اقتصادي

بدهی 46 هزار میلیاردی خودروسازان به قطعه سازان/ ضرورت عرضه خودرو در بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا نجفی منش در پاسخ به این سوال که با توجه به روند افزایش تولید خودرو نسبت به سال گذشته آیا بدهی خودروسازان به قطعه سازان کاهش یافته یا خیر؟ اظهار داشت: - رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور با بیان اینکه تنها راهکار حل مشکل خودروسازان، عرضه خودرو در بورس است، گفت: بدهی خودروسازان به قطعه سازان 46 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا نجفی منش در پاسخ به این سوال که با توجه به روند افزایش تولید خودرو نسبت به سال گذشته آیا بدهی خودروسازان به قطعه سازان کاهش یافته یا خیر؟ اظهار داشت: در حال حاضر بدهی خودروسازان به قطعه سازان 46 هزار میلیارد تومان است.

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور افزود: اگرچه روند تولید و عرضه خودرو نسبت به سال گذشته بهبود یافته است، اما این موضوع به نفع خودروسازان نیست، زیرا با توجه به زیان ده بودن تولید خودروسازان، هر چه تولید افزایش یابد زیان خودروسازان نیز افزایش می یابد و در نتیجه فشار بر قطعه سازان بیشتر می شود.

نجفی منش اظهار داشت: بنابراین در مجموع اگرچه تولید خودرو بیشتر شده، اما به همان نسبت زیان خودروسازان نیز افزایش یافته و این مساله به معنای بروز مشکلات نقدینگی بیشتر و بدتر شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 46 هزار میلیاردی خودروسازان به قطعه سازان/ ضرورت عرضه خودرو در بورس

بدهی 46 هزار میلیاردی خودروسازان به قطعه سازان/ ضرورت عرضه خودرو در بورس