مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 15:222022-07-30اقتصادي

حل مشکل تصفیه خانه آب اصفهان بستگی به بارندگی های بالادست دارد


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که چه زمانی مشکل تصفیه خانه آب اصفهان حل می شود، گفت: بستگی به بارندگی های بالادست دارد، - مجید حبیبیان قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به وقوع بارش های شدید و سیلابی شدن رودخانه زاینده رود در بالادست سد چم آسمان، کدورت آب ورودی به تصفیه خانه آب اصفهان که منبع تأمین آب 58 شهر و بیش از 300 روستای استان است، افزایش یافت.

وی با بیان اینکه این اتفاق باعث کاهش ظرفیت فرایند تصفیه و کاهش میزان آب خروجی از این تصفیه خانه شده است، افزود: از مردم تقاضا داریم با مدیریت مصرف بهینه آب، شرکت آب و فاضلاب را در مهار سریع و عبور موفق از این حادثه یاری کنند .

حبیبیان بیان کرد: از روز پنجشنبه که وقوع سیل از جنوب شرق استان و روستای جعفرآباد در کوهپایه آغاز شده و همچنان احتمال وقوع آن در برخی از نقاط استان اصفهان وجود دارد، آبفای استان اصفهان در حال خدمات رسانی تمام وقت است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از تلاش شرکت برای تأمین آب شرب شهرها و روستاهای استان با وجود سیلابی شدن زاینده رود و ورود آب گل آلود به تصفیه خانه، خبر داد و گفت: با ورود سیلاب به رودخانه زاینده رود که کدورت آب ورودی به تصفیه خانه آب اصفهان را رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل تصفیه خانه آب اصفهان بستگی به بارندگی های بالادست دارد

حل مشکل تصفیه خانه آب اصفهان بستگی به بارندگی های بالادست دارد