مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 15:522022-07-30حوادث

درگیری 24 شهرستان فارس با سیل و آبگرفتگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: از چهارم مردادماه تا به امروز 24 شهرستان شامل زرین دشت، - مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از درگیری 24 شهرستان با سیل و آبگرفتگی از 4 مرداد ماه تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: از چهارم مردادماه تا به امروز 24 شهرستان شامل زرین دشت، گراش، داراب، نی ریز، فراشبند، ممسنی، کازرون، خرمبید، سپیدان، بختگان، خرامه، کوهچنار، فیروزآباد، اباده، مرودشت، شیراز، فسا، ارسنجان، اقلید، استهبان، جهرم، قیر و کارزین، خنج و رستم درگیر وقوع سیل و آبگرفتگی شده اند.

وی افزود: در این حادثه طبیعی 687 خانوار حادثه دیده که در مجموع سه هزار و 654 نفر هستند.

درویشی گفت: تعداد مصدومین سرپایی 20 نفر بوده و تعداد 2584 نفر امدادرسانی شده اند، همچنین یک پیرزن عشایر نیز در سرچهان فوت کرده است.

وی همچنین تعداد تیم های عملیاتی را 181 تیم و تعداد نیرو های عملیاتی را 840 نفر عنوان کرد و گفت: در مجموع 150 دستگاه خودرو عملیاتی و 58 دستگاه موتورپمپ و لجن کش طی این 4 روز فعال بوده اند که کار تخلیه آبگرفتگی 139 باب منزل را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری 24 شهرستان فارس با سیل و آبگرفتگی

درگیری 24 شهرستان فارس با سیل و آبگرفتگی