مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 16:072022-07-30اقتصادي

اجرای 1500 کیلومتر کابل خودنگهدار در استان اردبیل


یک هزار و 500 کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در مناطق مختلف استان اردبیل در حال اجرا است.

- حسین قدیمی بعدظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: یک هزار و 500 کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در مناطق مختلف استان اردبیل در حال اجرا است.

وی افزود: در سال جاری تلاش کردیم تا اعمال خاموشی برای مشترکان خانگی، صنعتی و واحدهای تولیدی را نداشته باشیم که در 2 ماه سپری شده از ایام پیک مصرف برق پایداری برق و جلوگیری از اعمال خاموشی ها را به انجام رساندیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: به رغم کمبود منابع و اعتبارات، ما سال گذشته تصمیم گرفتیم تا با توجه به افزایش قیمت تجهیزات حوزه برق به ارزش 156 میلیارد تومان، اجناس خریداری و در انبارها نگهداری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با خرید 500 دستگاه ترانس و عقد قرارداد برای اجرای طرح کابل خودنگهدار، تجهیزات مورد نظر خریداری شد تا ما نسبت به سال های گذشته با حجم بسیار بالا این طرح را در سطح استان اجرایی و عملیاتی کنیم.

صد درصد شهرها و روستاهای اردبیل از نعمت روشنایی برخوردار هستند قدیمی با بیان اینکه صد درصد شهرها و روستاهای استان از نعمت روشنایی برخوردار هستند، افزود: 17 قشلاق 2 تا سه خانواری امسال در اولویت نیرورسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1500 کیلومتر کابل خودنگهدار در استان اردبیل

اجرای 1500 کیلومتر کابل خودنگهدار در استان اردبیل