مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 16:322022-07-30اقتصادي

«بنیاد علوی» در روستاهای چهارمحال و بختیاری شرکت های تعاونی ایجاد می کند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری گفت: بنیاد علوی در سطح استان، برای محرومیت زدایی در روستاهای هدف، اقدام به راه اندازی شرکت های تعاونی با گرایش های مختلف اقتصادی می کند.

- محسن مولوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بنیاد علوی در زمینه محرومیت زدایی از مناطق روستایی کشور به امضا رسید که این تفاهم در استان چهارمحال و بختیاری نیز در حال برنامه ریزی و اجرا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس این تفاهم نامه برای محرومیت زدایی در روستاهای هدف، بنیاد علوی در سطح استان، اقدام به راه اندازی شرکت های تعاونی با گرایش ملی مختلف اقتصادی می کند.

وی ادامه داد: مردم در این شرکت ها بعنوان عضو تعاونی بوده و با انجام کار اقتصادی به پیشرفت مناطق محروم و اشتغال زایی توسط تعاونی ها کمک می کنند که گامی موثر برای ماندگاری مردم در روستاها و اشتغال زایی است.

وی افزود: تعاون یک الگوی مناسب برای ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی در سطح روستاها است که با همکاری بنیاد علوی می توان نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار ایجاد کرد و از ظرفیت منابع مالی قرض الحسنه موجود در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بنیاد علوی» در روستاهای چهارمحال و بختیاری شرکت های تعاونی ایجاد می کند

«بنیاد علوی» در روستاهای چهارمحال و بختیاری شرکت های تعاونی ایجاد می کند