مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 16:422022-07-30اجتماعي

صدور هشدار قرمز هواشناسی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی قرمز در استان، گفت: فعالیت سامانه بارشی فصلی تا اوایل وقت یکشنبه ادامه دارد.

- مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به صدور هشدار هواشناسی قرمز در استان، گفت: فعالیت سامانه بارشی فصلی از ظهر امروز آغاز می شود و تا اوایل وقت یکشنبه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رگبار و رعد و برق، وزش تندباد لحظه ای و احتمال رخداد تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

وی افزود: رخ داد وقوع سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی و دایمی، آبگرفتگی منازل در مناطق مستعد، اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال تخریب پل ها، مسدود شدن جاده، خسارت در اثر صاعقه و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی در استان انتظار می رود.

چراغپور توصیه کرد: کلیه دستگاه های امدادی و اجرایی مانند فرمانداری ها، شهرداری ها، راهداری، جهادکشاورزی و غیره جهت مقابله با خسارت احتمالی، پاک سازی کانال ها، بازگشایی دهانه پل ها و پاک سازی آبراه های منازل در آماده باش کامل باشند.

وی از مردم خواست تا در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توقف و اسکان نداشته باشند و از پارک خودروها در پارک ها و فضاهای سبز خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار قرمز هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

صدور هشدار قرمز هواشناسی در چهارمحال و بختیاری