مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 17:472022-07-30اجتماعي

طرح هجرت در 130 مدرسه استان اردبیل اجرا می شود


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل از اجرای طرح هجرت در 130 مدرسه استان با هدف بهسازی و زیباسازی مدارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج نقی پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بهسازی و زیباسازی مدارس و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، طرح هجرت 3 در 130 مدرسه استان اجرا می شود.

وی افزود: این طرح از اول تیرماه در مدارس شناسایی شده استان آغاز و تا 15 شهریورماه با همکاری گروه های جهادی بسیج دانش آموزی و سایر اقشار جهادی ادامه خواهد داشت.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل تصریح کرد: اجرای این طرح منطبق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جهت تمرین کار گروهی، حرفه آموزی و مشارکت در کارهای جهادی و خداپسندانه انجام می شود.

نقی پور تاکید کرد: امسال طرح هجرت 3 در مدارس استان با مشارکت 2 هزار نفر در قالب اردوی 10 روزه با رویکرد تربیتی، فرهنگی و کارورزی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای پویش های قلک های کریمانه، همکلاسی مهربان، نذر هوشمند و تقسیم شادی در سال های گذشته، عنوان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید نیز پویش همکلاسی مهربان 3 با مشارکت خیرین و نهادهای حمایتی با هدف تامین نوشت افزار، کیف و کفش دانش آموزان نیازمند در سراسر استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هجرت در 130 مدرسه استان اردبیل اجرا می شود

طرح هجرت در 130 مدرسه استان اردبیل اجرا می شود