مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 18:572022-07-30اقتصادي

استقرار 5 واحد بزرگ صنعتی در غرب زنجان/ اتصال شهرک صنعتی به شبکه ریلی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به نگاه متفاوت مدیریت استان به غرب زنجان که از قضا محروم ترین مناطق استان محسوب می شوند اشاره کرد و افزود: - خبرگزاری فارس از زنجان ناصر فغفوری در همایش اصناف، صنعتگران و معدن کاران استان زنجان با بیان اینکه بخش خصوصی قوی ترین فعالان اقتصادی کشور محسوب می شوند، اظهار کرد: مسؤولان استان برنامه توسعه اقتصادی استان را بر محور رعایت مسائل زیست محیطی و توسعه عدالت اجتماعی طراحی کرده اند.

رییس سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر گره گشایی از اقتصاد استان در دوره مدیریتی جدید افزود: با اقدامات انجام شده 44 واحد تعطیل به چرخه تولید بازگشته که  اشتغال 800 نفری را موجب شده است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های خالی واحدهای تولیدی در راستای افزایش سطح اشتغال استان گفت: این واحدها بدون نیاز به سرمایه گذاری اشتغال ایجاد می کنند.

فغفوری به نگاه متفاوت مدیریت استان به غرب زنجان که از قضا محروم ترین مناطق استان محسوب می شوند اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده پنج واحد بزرگ صنعتی در شهرک شهید شهریاری با سرمایه گذاری قابل توجه در حال تاسیس است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 5 واحد بزرگ صنعتی در غرب زنجان/ اتصال شهرک صنعتی به شبکه ریلی

استقرار 5 واحد بزرگ صنعتی در غرب زنجان/ اتصال شهرک صنعتی به شبکه ریلی