مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 22:372022-07-30بين الملل

آن سگ بی گناه آمریکایی!


شبکه فارسی زبان تحت مدیریت MI6 انگلیس در گزارش دروغ خود از کشته شدن 1700 قلاده سگ، با عنوان « قتل عام »! یاد می کند و در همان حال قتل عام هزاران کودک بومی کانادایی را « بدرفتاری »! می نامد!.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان آن سگ بی گناه آمریکایی! نوشت: 1- دوازده سال قبل (مهر 1389) لطیفه ای برگرفته از یک واقعیت در نیویورک روی خروجی یکی از سایت های اینترنتی قرار گرفته و در فاصله ای کمتر از 36 ساعت به پربیننده ترین مطلب با میلیون ها مراجعه کننده تبدیل شده بود.

شمار فراوانی از چند میلیون کاربر آمریکایی که این لطیفه را مشاهده کرده بودند در بخش نظر کاربران -‪‬COMMENTS- از آن با عناوینی نظیر بهترین ، گویاترین و لطیفه ای برگرفته از یک واقعیت تلخ یاد کرده اند.

پیش از این ترجمه فارسی این لطیفه پرسروصدا را در صدر یکی از یادداشت های کیهان آورده بودیم و امروز هم تکرار آن را بی مناسبت نمی دانیم.

بخوانید!‬ مردی در پارک مرکزی شهر نیویورک مشغول قدم زدن بود که ناگهان متوجه می شود یک سگ هار به دختربچه ای حمله کرده و قصد دریدن او را دارد.

مرد، با عجله خودش را به آنها که چند ده متر آن طرف تر بودند، می رساند و با سگ درگیر می شود، بعد از مدتی کشمکش و در حالی که چند تکه از لباسش پاره شده بود، سگ را می کشد و دخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن سگ بی گناه آمریکایی!

آن سگ بی گناه آمریکایی!