مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 06:372022-07-31ورزشي

ادارات و بانک های رفسنجان امروز یکشنبه تعطیل اعلام شد


با توجه به وجود سیلاب ها در اکثر معابر و خیابان ها امکان تردد در خیابان ها وجود ندارد و با هماهنگی و دستور استاندار کرمان ادارات شهرستان و بخش های تابعه رفسنجان یکشنبه 9 مرداد تعطیل اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین رضایی سرپرست فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: عصر شنبه بارندگی ها نسبت به دو روز گذشته به شدت ادامه پیدا کرد و در بیشتر نقاط شهرستان سیلاب و پر شدن رودخانه ها و آبگرفتگی معابر و خیابان ها قابل مشاهده است.

وی افزود: با هماهنگی ارگان های امدادگر اعم از سپاه، هلال احمر، بسیج، توپخانه 65 صاعقه، شهرداری، نیروهای جهادی، مردم شریف رفسنجان و تمامی دستگاه های اجرایی تلاش برای مقابله با بروز خسارت های ناشی از سیلاب در رأس امور قرار گرفت و خوشبختانه از عصر روز شنبه تا کنون خسارت جانی نداشتیم.

رضایی عنوان کرد: دستور تخلیه 12 منطقه در این شهرستان صادر شد و مکان های اسکان برای این افراد در محل های دانشگاه ولیعصر(عج)، مسجد قبا، ورزشگاه تختی و حسینیه ثارالله آماده سازی شد و با کمک اتوبوس های شهرداری زمینه انتقال اهالی این مناطق به محل های اسکان هم فراهم شد.

وی از صبر و شکیبایی و تلاش مردم قدردانی و خاطرنشان کرد: با توجه به وجود سیلاب ها در اکثر معابر و خیابان ها امکان تردد در خیابان ها وجود ندارد و با هماهنگی و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات و بانک های رفسنجان امروز یکشنبه تعطیل اعلام شد

ادارات و بانک های رفسنجان امروز یکشنبه تعطیل اعلام شد