مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 09:122022-07-31اجتماعي

هشدار سیل در 8 استان/ تکرار سیلاب های تابستانی برای امروز یکشنبه


سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح قرمز برای 8 استان از تداوم، گسترش و تشدید فعالیت سامانه موسمی در کشور و طغیان رودخانه ها و آب گرفتگی گسترده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امروز در نیمه جنوبی و نیمه شرقی خوزستان، نیمه غربی و نیمه جنوبی کرمان، مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، نیمه غربی و نیمه جنوبی فارس و نیمه شرقی بوشهر بارش های رگباری ادامه دارد.

برای فردا (دوشنبه) نیز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب و مرکز کرمان، نوار شرقی خوزستان نیز این شرایط ادامه دارد.

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی گسترده، آبگرفتگی منازل در مناطق مستعد، اختلال در ناوگان حمل و نقل، کاهش شعاع دید، احتمال تخریب پل و مسدود شدن جاده در این مناطق هشدار قرمز صادر کرد.

سیل و آمده باش تمامی دستگاه های امدادی و اجرایی آماده باش همه دستگاه های امدادی و اجرایی مانند فرمانداری ها، شهرداری ها، راهداری، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی به منظور مقابله با خسارت احتمالی، تخلیه هم وطنان از نواحی حادثه خیز مانند بستر رودخانه ها و مسیل ها نیز از توصیه های سازمان هواشناسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سیل در 8 استان/ تکرار سیلاب های تابستانی برای امروز یکشنبه

هشدار سیل در 8 استان/ تکرار سیلاب های تابستانی برای امروز یکشنبه