مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 09:272022-07-31ورزشي

چهارمین جام طارمی در پورتو با دبل در سوپرکاپ


طارمی که سال گذشته قهرمانی سوپرکاپ پرتغال را همراه تیمش به دست آورده و در فصل 22-2021 نیز دوگانه لیگ و جام حذفی را کسب کرده بود، حالا چهارمین جام خود در فوتبال پرتغال را در کارنامه اش به ثبت رساند - در حالی که گمانه زنی زیادی درباره علاقه میلان به جذب او شنیده می شود، این بازیکن بی توجه مشغول درخشش در پورتو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ مهدی طارمی که در دیدار اخیرشان مقابل موناکو فرانسه یک پنالتی گرفت و موفق به گلزنی شد، امشب هم در بازی سوپر جام فوتبال پرتغال یک نمایش عالی دیگر برابر هواداران تیمش ارائه کرد تا در آستانه کسب چهارمین جام خود در این کشور قرار بگیرد.

تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را از ابتدا در زمین داشت و به جای مهاجم نوک یا مهاجم سایه، برای نخستین بار در پُست وینگر چپ در ترکیب خود می دید، بامداد امروز یکشنبه (به وقت ایران) در ورزشگاه مونیسیپال دِ آویرو به مصاف توندلا، تیم هفدهم و سقوط کرده فصل اخیر لیگ برتر پرتغال رفت تا بازی سوپر جام فصل 22-2021 را برگزار کند.

مهدی طارمی در 6 تقابل قبلی همراه پورتو مقابل توندلا آمار بی نظیری داشته است.

او در تمام آنها گلزنی کرده و در این بین یک هت تریک هم به ثبت رسانده و در یک مسابقه نیز دو گل زده بود همچنین در بازی سوپرجام برابر این تیم نیز یک نمایش عالی پشت سر گذاشت و تاثیر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جام طارمی در پورتو با دبل در سوپرکاپ

چهارمین جام طارمی در پورتو با دبل در سوپرکاپ