مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 09:472022-07-31سياسي

کاهش 18 درصدی طلاق در استان البرز با اقدامات پیشگیرانه


در نشست رییس کل دادگستری استان البرز با فعالان اجتماعی و نخبگان فرهنگی از کاهش میزان طلاق در سه ماهه نخست سال جاری خبر داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج،  حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، صبح امروز در نشست هم اندیشی با فعالان اجتماعی و نخبگان فرهنگی که به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز برگزار شد، فعالان فرهنگی و اجتماعی را از تاثیرگذاران بدنه جامعه دانست و بر ضرورت استفاده از نقطه نظرات آن ها برای سیاست گذاری در عرصه های مختلف به ویژه حوزه قضایی و حقوقی تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جرم محصول عوامل متعددی است، تصریح کرد: همه نهادها و ارکان حاکمیت در همه بخشها در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مسؤولیت دارند و لازم است اقدامات جدی در همه حوزه ها انجام شود تا به موفقیت دست یابیم.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز با اشاره به افزایش هر ساله ورودی پرونده ها به محاکم در کشور، گفت: در استان البرز نیز در سال گذشته  334653 فقره پرونده به صورت یکتا ثبت شد که اگر این پرونده ها حداقل دو طرف داشته باشند بالغ بر 669 هزار نفر از مردم استان یکی از طرفین پرونده های قضایی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 18 درصدی طلاق در استان البرز با اقدامات پیشگیرانه

کاهش 18 درصدی طلاق در استان البرز با اقدامات پیشگیرانه