مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 10:172022-07-31اقتصادي

خسارت 16 میلیارد تومانی سیل به راه های استان قزوین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در جریان بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 مردادماه، 16 میلیارد تومان خسارت به راه ها و ابنیه فنی استان وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق لطفی اظهار کرد: در جریان بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 مردادماه، 16میلیارد تومان خسارت به راه ها و ابنیه فنی استان وارد شد.

وی افزود: این میزان خسارت، به پل ها و ابنیه فنی و راه های بخش الموت استان قزوین وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: راهداران استان قزوین بلافاصله با تمام توان و امکانات در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.

حق لطفی ادامه داد: با هشدار سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل، راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و 200راهدار به همراه 200دستگاه ماشین آلات خود را در قالب 20 تیم عملیاتی در مناطق حساس راه های استان مستقر کرده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ی استان قزوین اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران و تامین اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 16 میلیارد تومانی سیل به راه های استان قزوین

خسارت 16 میلیارد تومانی سیل به راه های استان قزوین