مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 10:272022-07-31سياسي

بسیج رسانه مظهر تحول در جمهوری اسلامی است


مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه امروز کانون های بسیج رسانه می توانند مرکز تبلور کارآمدی رسانه در کشور شود، گفت: در جهان امروز رسانه حکمرانی کرده و دیگر رسانه ها تعیین می کنند که مسؤولان کدام مسائل را اولویت کاری خود قرار دهند که در این نشست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس محمدیان پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای سازمان بسیج رسانه شهرستان رشت با بیان اینکه سازمان بسیج اقشار در واقع دولت سایه در جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: سازمان بسیج اقشار در مظلومیت به سر می برد که اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سازمان بسیج در توسعه کشور در عرصه های مختلف گفت: اگر از ظرفیت بسیج به درستی استفاده شود می توان در همه ابعاد جمهوری اسلامی به موفقیت رسید.

مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با تأکید بر لزوم توجه به تشکیل جبهه واحد رسانه در طراز انقلاب اسلامی افزود: متأسفانه در جمهوری اسلامی در تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی عقب هستیم و اگر این روند تغییر نکند با مشکلات عدیده ای مواجه می شود.

محمدیان با بیان اینکه عده ای تفاوت میان آموزش فضای مجازی و رسانه را نمی دانند، تصریح کرد: در کشور عده ای هنوز تفاوت میان آموزش و سواد فضای مجازی و رسانه را نمی دانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج رسانه مظهر تحول در جمهوری اسلامی است

بسیج رسانه مظهر تحول در جمهوری اسلامی است