مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 10:522022-07-31دانش

پژوهشگران با تزریق هوا به عنکبوت مرده، ربات زامبی چنگک دار ساختند


پرستون در ادامه توضیح داد که دریچه های داخلی محفظه هیدرولیک عنکبوت ها، به آن ها اجازه می دهد تا هر کدام از پاها را به صورت جداگانه کنترل کنند و این موضوع مورد توجه تحقیقات آینده آن ها خواهد بود.

- پرستون در ادامه توضیح داد که دریچه های داخلی محفظه هیدرولیک عنکبوت ها، به آن ها اجازه می دهد تا هر کدام از پاها را به صورت جداگانه کنترل کنند و این موضوع مورد توجه تحقیقات آینده آن ها خواهد بود.

مهندسان دانشگاه رایس با تزریق هوا به عنکبوت های مرده آنها را به ربات چنگک دار تبدیل و این حوزه تحقیقاتی جدید را نکروباتیک نامگذاری کردند.

آنها ادعا می کنند که این عنکبوت های مرده می توانند به جایگزین ارزان، موثر و کاربردی در فناوری رباتیک فعلی تبدیل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیجیاتو، آزمایش پژوهشگران نشان می دهد عنکبوت های مرده می توانند بیش از 130 درصد وزن بدن خود (و گاهی اوقات بسیار بیشتر از آن) را بلند کنند.

مدت کوتاهی پس از اینکه دنیل پرستون ، استادیار مهندس مکانیک، آزمایشگاه خود را در دپارتمان مهندس مکانیک دانشگاه رایس در سال 2019 تاسیس کند، او لحظه ای طلایی را تجربه کرد.

فای یاپ ، دانشجوی فارغ التحصیل مهندسی مکانیک و یکی از اعضای تیم پرستون توضیح می دهد: ما ابتدا در حال جابجایی وسایل در آزمایشگاه بودیم که متوجه یک عنکبوت خمیده در لبه راهرو شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران با تزریق هوا به عنکبوت مرده، ربات زامبی چنگک دار ساختند

پژوهشگران با تزریق هوا به عنکبوت مرده، ربات زامبی چنگک دار ساختند