مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 10:572022-07-31بين الملل

افشای اطلاعات مربوط به یک عملیات سری موساد در ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه رسانه ها عبری جزییات درز عملیات محرمانه موساد به دست شمرت مییر مشاور نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی را منتشر کردند، - ، بحث و جدل های بسیاری در دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به راه انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه رسانه ها عبری جزییات درز عملیات محرمانه موساد به دست شمرت مییر مشاور نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی را منتشر کردند، در فلسطین اشغالی سر و صدا به راه افتاده و تحقیقات فوری در این خصوص آغاز شده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص جزییات اتهام دیوید بارنیا رییس موساد مبنی بر لو دادن اطلاعات مربوط به عملیات موساد به شمریت مییر در دوره نخست وزیری بنت را منتشر کرد نوشت، مییر کمی قبل از کناره گیری بنت از سمت نخست وزیری، استعفا کرد.

در ادامه این گزارش آمده، اطلاعات درز پیدا کرده حدود نیم ساعت قبل از دیدار بارنیا و مییر منتشر شد و انگشت اتهام به سمت مییر دراز است علیرغم آنکه اشخاص دیگری نیز در جریان جزییات این عملیات بودند.

بر اساس گزارش مذکور، بحث های تندی در داخل دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره خطرات افشای این عملیات محرمانه به راه افتاده؛ اطلاعاتی که کمی پس از عملیات فاش شد و خسارات قابل توجهی به سرویس ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای اطلاعات مربوط به یک عملیات سری موساد در ترکیه

افشای اطلاعات مربوط به یک عملیات سری موساد در ترکیه