مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 11:272022-07-31اقتصادي

100 کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت می شود


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاد ه ای استان اردبیل گفت: 100 کیلومتر از راه های روستایی استان تا پایان فصل کاری سال جاری آسفالت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، منصور نجف قلیزاده ظهر امروز در بازدید از عملیات آسفالت محور ثمرین اظهار کرد: امسال 100 کیلومتر از راه های روستایی استان تا پایان فصل کاری آسفالت می شود که برای آسفالت راه های روستایی 350 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

وی افزود: امسال اعتبارات خوبی برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی استان در نظر گرفته شده است.

  معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاد ه ای استان اردبیل با اشاره به اینکه محور سه راهی ثمرین در سال های قبل با مشخصات راه روستایی اجرا شده بود، تصریح کرد: با تلاش راهداران این محور را با 11متر عرض از راه فرعی روستایی به راه اصلی ارتقا داده ایم تا رفت و آمد اهالی این شهر بیش ازپیش تسهیل شود.

نجف قلیزاده از صرف 12 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت این محور خبرداد و بیان کرد: تا پایان مردادماه این پروژه به بهره برداری می رسد.

وی برخورداری 58 درصد از راه های روستایی استان از آسفالت را خاطرنشان کرد و گفت: استان اردبیل 4 هزار و 751 کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان 2 هزار و 736 کیلومتر از آسفالت مناسب برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت می شود

100 کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت می شود