مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 11:322022-07-31اجتماعي

پیش بینی بارش های همرفتی در غالب نقاط چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز یکشنبه در ساعت بعدازظهر و شب بارش های همرفتی را در غالب مناطق استان انتظار داریم.

- مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برای امروز یکشنبه در ساعت بعدازظهر و شب بارش های همرفتی را در غالب مناطق استان انتظار داریم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شدت بارش ها 16 تا 41 میلی متر برای بخش هایی از اردل، منطقه کوهرنگ( بازفت)، دوآب صمصامی و دیناران پیش بینی شده و مناطقی از غرب لردگان در منطقه نصیرآباد 16 میلیمتر بارش خواهد داشت.

وی افزود: برای لردگان و کیار و بخش هایی از خانمیرزا بین سه تا 6 میلیمتر بارش گزارش شده و در مناطق شرقی بارش ضعیف در حد یک میلی متر انتظار می رود.

چراغپور اضافه کرد: برای روز دوشنبه از شدت بارش ها کاسته شده و برای مناطق شرقی بارش های پراکنده کمتر از یک میلیمتر خواهیم داشت، شدت بارش در این روز در منطقه کوهرنگ به میزان چهار میلی متر و همچنین برای جنوب غرب لردگان منطقه نصیرآباد سه تا چهار میلی متر است.

وی عنوان کرد: روز سه شنبه بارش های رگباری  را در غالب مناطق استان انتظار داریم اما شدت بارش برای جنوب غرب استان به خصوص برای منطقه نصیرآباد در لردگان و بخشی از منج، حدود سه تا 11 میلیمتر برآورد شده برای غرب اردل، دیناران و میانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های همرفتی در غالب نقاط چهارمحال و بختیاری

پیش بینی بارش های همرفتی در غالب نقاط چهارمحال و بختیاری