مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 11:372022-07-31اقتصادي

تکرار هشدار قرمز جوی در هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تداوم، گسترش و تشدید سامانه مونسون در شمال و غرب هرمزگان سبب صدور هشدار قرمز وضعیت جوی در استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز 9 مردادماه، وضعیت جوی هرمزگان را تحت تاثیر پدیده مونسون، ناپایدار اعلام کرد و گفت: برخلاف انتظار بعد از کاهش نسبی فعالیت روزهای قبل سامانه مونسونی امروز وضعیت جوی استان به حالت خطر و قرمز رسیده است.

  حسن زاده مخاطرات استان را با توجه به بارندگی های شدید و سیلاب در استان های کرمان و فارس و بوشهر دوچندان دانست و افزود: هرچند امروز و فردا دو نقطه شمال و غرب هرمزگان بیشترین تاثیر از سامانه را خواهند داشت اما تمام شهرها و روستاهای ما حتی با وجود هوای آفتابی، با خطر ورود سیلاب و روان آبها از مسیل روستاها و شهرهای همجوار مواجه هستند و لازم است هم استانی های عزیز در تمام نقاط همچنان نکات ایمنی را رعایت کنند.

حسن زاده تاکید کرد: بارش ها در استان بصورت رگبارشدید، تندباد همراه با گرد و خاک همچنین صاعقه و تگرگ خواهدبود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری پیش بینی وضعیت زرد دریایی در جزایر را با مواج شدن دریا به دلیل وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی اعلام و  توصیه کرد:  لازم است همچنان مردم در جزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار هشدار قرمز جوی در هرمزگان

تکرار هشدار قرمز جوی در هرمزگان