مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 11:522022-07-31سياسي

مجوز قطعی پارک علم و فناوری سلامت سیستان و بلوچستان صادر شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پارک علم و فناوری سلامت سیستان و بلوچستان به عنوان یازدهمین پارک فناوری سلامت در کشور مجوز قطعی گرفت.

- حبیب غزنوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: این پارک یکی از بزرگترین پارک های علم و فناوری سلامت در کشور است که بستری برای حمایت از فعالیت های دانش بنیان در حوزه سلامت خواهد بود و افتخاری برای سیستان و بلوچستان محسوب می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به نامگذاری سال 1401 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: رفع مشکلات مبتلابه نظام سلامت و ایجاد اشتغال دانش بنیان مهمترین ماموریت این مجموعه فاخر است.

  این مسؤول افزود: همزمان با پی گیری برای صدور مجوز قطعی این پارک، مقدمات لازم برای فعالیت عملی شرکت های دانش بنیان شروع شد و در حال حاضر 50 هسته و شرکت فناور در این پارک علم و فناوری مستقر هستند.

به گفته غزنوی این فناوران در حوزه های تجهیزات پزشکی، اقلام دارویی، ملزومات مصرفی بیمارستان ها، حوزه زیست فناوری، گردشگری سلامت، سلامت دیجیتال، پزشکی از راه دور و سایر حوزه های مرتبط با بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز قطعی پارک علم و فناوری سلامت سیستان و بلوچستان صادر شد

مجوز قطعی پارک علم و فناوری سلامت سیستان و بلوچستان صادر شد