مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 11:572022-07-31سياسي

طرح زیباسازی شهر در برنامه چهارم توسعه لحاظ شود


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما در آستانه تدوین برنامه چهارم توسعه پنج ساله تهران هستیم، گفت: این طرح باید در برنامه چهارم مصوب شود، چرا که در غیر این صورت و تدوین در طول هشت ماه بودجه سال آینده را عملا از دست خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، میثم مظفر عضو کمیسیون برنامه و بودجه در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در جریان بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه طرح جامع زیباسازی شهر   با بیان اینکه ما در آستانه تدوین برنامه چهارم توسعه پنج ساله تهران هستیم، گفت: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که سعی شود تعداد طرح ها زیاد نباشد.

وی با بیان اینکه هشت ماه برای تدوین طرح زمان زیادی است، یادآور شد: این طرح باید در برنامه چهارم مصوب شود، چرا که در غیر این صورت و تدوین در طول هشت ماه بودجه سال آینده را عملا از دست خواهد داد.

سید احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه نمی توان چنین طرح مهمی را معطل برنامه چهارم کرد، یادآور شد: خروجی این طرح باید همانی باشد که در برنامه نیز ابلاغ خواهد شد، اما هیچ منافاتی ندارد که مطالعه طرح را آغاز کنیم.

پیشنهاد من این است که زمان مطالعه طرح محدودتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زیباسازی شهر در برنامه چهارم توسعه لحاظ شود

طرح زیباسازی شهر در برنامه چهارم توسعه لحاظ شود