مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 12:222022-07-31سياسي

هدف از قیام سیدالشهدا در محرم تبیین شود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: هدف از قیام سید الشهدا محوری ترین موضوعی است که باید در محرم در تکایا و هیأت ها و مجالس عزای حسین در مورد آن اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان امروز در نشست با خبرنگاران در بندرعباس با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: با توجه به اینکه هدف اصلی از قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، دهه محرم به نام دهه امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است.

یکی از مسائلی که در محرم کمتر به آن پرداخته می شود هدف از قیام سیدالشهداء است که این دهه فرصت خوبی است که به این مسئله بپردازیم.

وی بیان داشت: برنامه های این دهه شامل دیدار با علما و مسئولان جهت تشریح رویکرد های جدید ستاد، حضور دبیران ستاد های شهرستانی هرمزگان به عنوان سخنران و خطیب نماز جمعه، برپایی غرفه و نمایشگاه های محیطی برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سراسر استان هرمزگان است.

فضا سازی محیطی در مساجد و حسینیه ها با نصب بنر در خصوص ترویج این مهم، حضور دبیران ستاد های شهرستانی استان هرمزگان در برنامه های صدا و سیما پیرامون تشریح برنامه های دهه احیاء و برگزاری مسابقه عکاسی و خاطره نویسی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از قیام سیدالشهدا در محرم تبیین شود

هدف از قیام سیدالشهدا در محرم تبیین شود