مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 12:572022-07-31حوادث

کشف 643 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 643 کیلو مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبرداد.

- سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق را که قصد انتقال 4 محموله مواد مخدر از شهرستان های شمالی وجنوبی استان به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان سراوان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه خودرو وانت تویوتا، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور گدار ناهوک بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات ها، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی در شهرستان های زاهدان ، ایرانشهر ، هیرمندونیمروز ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 643 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

کشف 643 کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان