مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 13:022022-07-31فرهنگي

نگاهی به فیلم های پرفروش سینما در سال جدید/ کمدی همچنان می فروشد!


وضعیت اکران فیلم های سینمایی در ماه های اخیر رضایت بخش نیست و با نگاهی دقیق تر می توان علت این امر را ضعف فیلمنامه ها، دست کم گرفتن مخاطب، نادیده گرفتن قواعد ژانر و.

- خبرگزاری فارس- گروه سینما: بر اساس آخرین آمار سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) که تا روز جمعه 7 مردادماه اعلام شده دو کمدی انفرادی به کارگردانی سید مسعود اطیابی و سگ بند به کارگردانی مهران احمدی بالاترین آمار فروش را به خود اختصاص داده اند.

      پیش از این و در دوران کرونا فیلم دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی با فروش بالای 50 میلیارد تومان توانسته بود بالاترین رقم فروش تاریخ سینمای ایران و پرفروش ترین فیلم دوران کرونا را آن خود کند.

فیلمی که به گفته کارشناسان و مدیران سینما توانسته بود ضرر و زیان بالای سینماها ناشی از اپیدمی کرونا را جبران و به گیشه سینماها رونقی تازه ببخشد.

گرچه ساختار، فیلمنامه و کارگردانی این فیلم با مشکلات زیادی همراه بود اما شرایط سخت کرونایی موجب رونق هرچه بیشتر فیلمهای کمدی شد که تا امروز این روند ادامه داشته است.

فیلم انفرادی مسعود اطیابی نیز همچون فیلم دینامیت پس از گذشت چندسال از زمان ساخت راهی اکران شده و همچنان نشان دهنده آن است که انتخاب اول مردم برای رفتن به سینما دیدن فیلم های کمدی و سرگرم شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به فیلم های پرفروش سینما در سال جدید/ کمدی همچنان می فروشد!

نگاهی به فیلم های پرفروش سینما در سال جدید/ کمدی همچنان می فروشد!