مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 13:022022-07-31بين الملل

تحلیلگر مسائل عراق: جریان صدر نگران سهم نداشتن در دولت بعدی عراق است


تحلیلگر مسائل عراق با بیان اینکه آقای صدر خود را از روند سیاسی عراق عقب افتاده می بیند، معتقد است وی به دنبال یک برتری میدانی نسبت به رقباست و از این رو طرفداران خود را به بهانه اعتراض به نامزدی محمد السودانی به خیابان آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، کشمکش های سیاسی و درگیری های خیابانی در عراق همچنان ادامه دارد و چشم انداز روشنی برای حل بحران نیز وجود ندارد.

در حالی که به اعتقاد بسیاری از ناظران جریان صدر تا کنون هیچ موضوعی را به عنوان خواسته های خود مطرح نکرده، حامیان این جریان ضمن اشغال پارلمان اعلام کرده اند تا اطلاع ثانوی در آنجا تحصن خواهد کرد.

همین موضوع نیز باعث شد تا نخت وزیر فعلی عراق امروز یک شنبه دستور تعطیلی تمام موسسات و ادارات دولتی را صادر کند.

ایسکا نیوز به منظور بررسی بیشتر تحولات عراق، مصاحبه ای با علی موسوی خلخالی–روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل عراق- انجام داده است.

متن کامل این مصاحبه بدین شرح است: - طرفداران جریان صدر اخیرا در اعتراض به نامزدی محمد شیاع السودانی به عنوان نخست وزیر عراق خواهان اجرای مطالبات رهبر این جریان شده اند.

به نظر شما مهمترین مطالبه مقتدی صدر چیست؟ به نظر می رسد آقای صدر خود را از روند سیاسی عراق عقب افتاده می بیند و برای همین به دنبال یک برتری میدانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر مسائل عراق: جریان صدر نگران سهم نداشتن در دولت بعدی عراق است

تحلیلگر مسائل عراق: جریان صدر نگران سهم نداشتن در دولت بعدی عراق است