مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 13:572022-07-31سياسي

خدمت رسانی 6400 جهادگر بسیج سازندگی برای سیل زدگان


مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به تشریح روند خدمت رسانی 650 گروه جهادی با 6400 جهادگر در 13 استان سیل زده پرداخت و عنوان کرد: گروه های جهادی از ساعات اولیه سیل آماده امدادرسانی به مردم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از سازمان بسیج سازندگی ، سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن عرض تسلیت به بازماندگان جانباخته سیل در برخی استان های کشور، به تشریح روند خدمت رسانی 650 گروه جهادی با بیش از 6400 جهادگر در 13 استان سیل زده پرداخت و عنوان کرد: گروه های جهادی در ساعات اولیه سیل، در آمادگی کامل به سر می بردند و آماده امدادرسانی به مردم عزیز کشور بودند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن عرض تسلیت به بازماندگان جانباخته سیل در برخی استان های کشور، به تشریح روند خدمت رسانی بیش از 650 گروه جهادی با بیش از 6400 جهادگر در 13 استان سیل زده پرداخت و عنوان کرد: گروه های جهادی در ساعات اولیه سیل، در آمادگی کامل به سر می بردند و آماده امدادرسانی به مردم عزیز کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 55 نفر از هم وطنانمان در این سیل جان خود را از دست داده اند؛ گفت: گروه های جهادی در 13 استان کشور که سیل خسارات بیشتری وارد کرده است، مشغول امدادرسانی و کمک به آسیب دیده گان و انتقال مردم از مناطق پرخطر به مناطق امن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 6400 جهادگر بسیج سازندگی برای سیل زدگان

خدمت رسانی 6400 جهادگر بسیج سازندگی برای سیل زدگان