مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-31اقتصادي

روغن ارزان می شود؟


انجمن صنایع روغن نباتی در اطلاعیه ای اعلام کرد که کاهش قیمت روغن نباتی با شرایط فعلی برای کارخانه ها مقدور نیست و منجر به زیان کارخانه ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در حالی که معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) خبر داده قیمت انواع روغن خوراکی 10 تا 25 درصد کاهش می یابد، انجمن صنایع روغن نباتی اعلام کرده که کاهش قیمت روغن نباتی موجب زیان کارخانه ها می شود و اگر روغن خام ارزان نشود امکان کاهش قیمت روغن نباتی وجود ندارد.

هفته گذشته مهدی برادران_ معاون وزیر صمت در بازدید از یکی از کارخانه های تولید روغن از کاهش 10 تا 25 درصدی قیمت روغن خوراکی در سراسر کشور خبر داد و اعلام کرد که این کاهش در مرحله اولیه است و در مراحل بعدی باز هم کاهش قیمت اعمال خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد که این کاهش قیمت به دنبال برنامه دولت برای کاهش تعرفه واردات مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های روغن اعمال می شود و هدف از این کار حمایت از مردم و مصرف کنندگان خواهد بود.

همچنین همه کارخانه ها ملزم به کاهش قیمت هستند و با هر واحدی که از این دستورالعمل پیروی نکند، برخورد خواهد شد.

در واکنش به این موضوع انجمن صنایع روغن نباتی در اطلاعیه ای اعلام کرد که کاهش قیمت روغن نباتی با شرایط فعلی برای کارخانه ها مقدور نیست و منجر به زیان کارخانه ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن ارزان می شود؟

روغن ارزان می شود؟