مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 14:122022-07-31سياسي

طرح نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه بررسی شد


طرح نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه که توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شده است، در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه با حضور اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، دهقان، صادقی و رسولیان و برخی فعالان حوزه حمل و نقل بار هوایی کشور در برج فناوری ابن سینا دانشگاه صنعتی امیرکبیر بررسی شد.

در این جلسه نتایج و دستاوردهای طرح تحقیقاتی جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارائه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه تشریح شد.

طرح تحقیقاتی جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارائه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه توسط تیمی متشکل از پژوهشگران دانشکده مهندسی صنایع و دانشکده مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تدوین شده است.

اکبرپور شیرازی استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارائه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه گفت: نقشه راه دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه در حمل بار هوایی با استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه بررسی شد

طرح نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه بررسی شد