مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 15:122022-07-31اقتصادي

کشف انبار 7 هزار تُنی سیمان به ارزش 100 میلیارد ریال در کاشان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 7 هزار تُن سیمان به ارزش 100 میلیارد ریال که در یک انبار احتکار شده بود در عملیات مأموران انتظامی شهرستان کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در ادامه طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران انتظامی شهرستان کاشان از احتکار مقدار زیادی سیمان در انبار یک شرکت فروش سیمان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات، مأموران طی هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از محل انبار بازدید کردند که در نتیجه این عملیات 7 هزار تُن سیمان احتکار شده کشف شد.

میرحیدری ارزش سیمان های احتکاری را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 100 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل، مدیرعامل شرکت به پلیس آگاهی کاشان احضار و پس از انجام تحقیقات لازم از وی، پرونده با موضوع احتکار برای انجام اقدامات قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر برخورد قاطع با اخلال گران در بازار و مفسدان اقتصادی که باعث اختلال در زندگی مردم می شوند، بیان کرد: از شهروندان می خواهیم هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار 7 هزار تُنی سیمان به ارزش 100 میلیارد ریال در کاشان

کشف انبار 7 هزار تُنی سیمان به ارزش 100 میلیارد ریال در کاشان