مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 15:422022-07-31سياسي

تلاش برای هویت بخشی فناورانه به پایتخت/تهران مستعد یک تحول بزرگ


شهردار تهران با اشاره به ابعاد مختلف توسعه فناورانه و زیست بوم فناوری در شهر تهران گفت:شهر تهران مستعد یک تحول بزرگ است و بخش زیادی از این تحول را می تواند با تکیه بر دانش و دانشمندان این شهر دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این مراسم بیان کرد: امیدواریم با این تفاهم نامه که در مسیر همکاری گذشته دنبال می شود بتوانیم جهش را ایجاد کنیم؛ شهر تهران مستعد یک تحول بزرگ است و بخش زیادی از این تحول را می تواند با تکیه بر دانش و دانشمندان این شهر دنبال کند؛ ایجاد یک هویت فناورانه در تهران در مسیر ایجاد شهر هوشمند در قالب چارچوب اهداف انقلاب مراد و مقصود جمع ما است که بتوانیم در کنار هویت پایتختی شهر هوشمند و فناورانه را نیز شاهد باشیم.

  وی افزود: این دغدغه از گذشته وجود داشته اما در دوره اخیر با همت معاونت علمی ریاست جمهوری و نیاز ما در شهرداری منجر به زمینه های همکاری متعدد شد؛ شهرداری دو ویژگی خوب دارد؛ یکی اینکه خودش متقاضی بسیاری از خدمات است و می تواند بازار مناسبی برای شرکت های دانش بنیان به وجود بیاورد و ویژگی دوم قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای هویت بخشی فناورانه به پایتخت/تهران مستعد یک تحول بزرگ

تلاش برای هویت بخشی فناورانه به پایتخت/تهران مستعد یک تحول بزرگ